måndag 1 juni 2009

sjukt jobbigt

Kan ju börja med att berätta att jag var sjukt trött när klockan ringde i morse, trodde aldrig att jag skulle komma upp ifrån sängen... menmen det gick tillslut, sen blev det jobb 10-19 tackar daniel för att jag fick stå i köket hela dagen jag var så trött och hängig så jag kända att jag inte var upplagd för att vara trevlig och stå i kassan... Men i köket kan man stå och sura för sig själv och det är riktigt bra... Jaja efter jobbet fick det bli en dusch, vilket var riktigt behövligt sedan var det sista dagen för mig att göra mitt eng slut prov idag så vid 20.03 öppnade jag min fil och till min förvåning stod det att jag hade 4 timmar på mig till det att den skulle vara inne?? jag menar är provet så stort så jag behöver 4timmar??? Men jo det var riktigt stort och svårt så jag mailade in mitt prov 00.00 då det var färdigt, så nu måste alla hålla tummarna att det blir godkänt!! hoppas,hoppas... Jag lovar att skriva om jag får IG oxå för jag kommer inte bli förvånad om det blir det...
Ska krypa ner i sängen nu!
Ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar