lördag 20 juni 2009

Midsommar!!


dagen började med att min klocka ringde kl 7.20 och då var det dax att stiga upp och tvätta och medans tvätten stog och snurrade i maskinen så bakade jag en hallon paj till kvällens firande:) Vi 11 tiden var jag ute och promenerade en runda samt ringde till Johanna och berättade om hmm våra(mina) planer för kvällen, plockade även lite blommor som jag hade i håret då det är midsommar och allt:) Sen vid 2tiden körde vi upp mot växjö med Ronny&ragge som sällskap i högtalarna, mycket trevligt.. När vi kom fram kändes det som vi var dom ända som hade laddat för att äta ialf, vi hade med oss sill med tillbehör, potatis, kött, potatissallad, sallad, melon, annans, vindruvor, hallonpaj och chips och just det choklad oxå men den hann vi inte med, haha.. Men eftersom vi var nyktra fick vi ju underhålla oss med annat.. Vid 2 tiden börjde Johanna och jag att köra hemåt mot igen, fick även med oss 2 liftare från maxis parkering;) Nu tror jag nog att Johanna och jag kan Ronny&Ragge utan till då det bara var dessa låtar som spelades/sjöngs på vägen hem.. Nej nu ska jag ta och fixa med all tvätt och förberda mig för en hel kväll med vin och god mat, får see om det blir någon mer än jag och Johanna, ni har fått era inbjudningar ialf;) Hoppas vi ses i vimlet inatt!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar