torsdag 11 juni 2009

torsdag

Idag har käkat en jätte stor frukost så nu kommer jag hålla mig ett tag, hehe.. Ska jobba 11.30-17 idag och efter det ska jag städa salongen.. börjar bli lite orolig för midsommar, känner att något måste planeras snart.. började fundera på vad jag brukar göra på midsommar och kom fram till att många midsommrar spenderats på mörtsjölägret, ett idrotts läger strax utanför Rödeby. Jag älskade verkligen att vara där, det var där jag fick min första kyss, min första pojkvän och hur många myggbet som helst.. Jag älskade som sagt att vara där, all gemenskap och vid midsommar kom föräldrar och syskon och vi visade upp olika danser... Tillbaka till första "pojkvännen", på den tiden gjorde man listor där man rankade dom fem snyggaste på lägret och killen som jag blev tillsammans med hade mig som nummer tre, haha.. första kyssen var bakom toaletterna på lägret, kommer aldrig glömma hur nervös och osäker jag var..

Nej nog om dessa minnen, nu ska jag sminka och göra mig iordning för jobbet:)
Ha det fint!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar