söndag 21 juni 2009

Lördag/Söndag



Lördagen blev det matlagning hemma hos mig, kyckling/bacon paj. Vi träffades redan vi 6tiden och lagade mat och drack lite vin sedan blev det även film och efter att Anders hade gjort sitt val så blev det hipp,hipp hora, Johanna och jag satt och tänkte tebax till för, någon som minns hur många väskor jag sydde eller hur många färger på nät-linne man hade?? Sedan kom även Amanda för att följa med oss en runda utt för att kolla folk.. hmm titta på folk var dock lite svårt eftersom det var rätt dött ute så efter en runda på Nivå så trillade Amanda och Anders hem och Johanna och jag bestämde oss för att göra piraten! thithi Johanna och jag kommer från Göteborg eller vad säger du Johanna? Jag frågade en kille vi möte på vägen ifall han kunde ta ett kort på oss eftersom vi var turister och ville ha ett kort på oss från Karlskrona.. haha När vi kom in på piraten så var det helt dött och då menar jag verkligen helt dött men vi gjorde vårat bästa för att ha roligt och dansade till kl blev 3.. Vi önskade musik som även spelades först ett litet Linda Bentzing medley Alla flickor, hur svårt kan det vara och Värsta Schlagern. Sedan spelades en Pink låt till Johanna efter det Fronda Rullar fram och kvällen avslutades på bästa sätt med Håkan Hellström med kom igen lena..


Idag Söndag gick johanna och jag en runda på förmiddagen sen har jag varit ute på friskis och tränat.. Och nu funderar jag på att forsätta min rensning utav garderoben. Rensade lite igår och det försann en hel hög med linnen, ska ta kort när jag e klar så ni får se hur duktig jag är;)


Nej nu kallar duschen på mig!
Johanna och mig kör man inte över i första taget;)

ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar