onsdag 17 juni 2009

Vi hade ialf tur med vädret!

Idag har jag bara tagit det lugnt. Vi har fått portkod till min lägenhet idag, lite roligt när det händer lite nytt.. Och i kväll drog jag mig ut till friskis för att träna vid 18.30 och jag måste erkänna att jag egentligen inte alls var sugen menmen.. När jag kommer ut och bytt om och kommer in i gympasalen och ska börja gympa så visar det sig att jag har gått på ett pass som är 75min och inte 60 men det gick bra ändå.. Men vi får väl se hur det är med trännigsvärk imon, haha.. Imon kommer även syster, Julia och deras grabbar hem och den årliga lövmarknaden går av stapeln. Nu ska jag kolla på "Vi hade ialf tur med vädret 2" för andra gången, jag älskar den filmen.. Fast det är roligare om man är två...
Bättre att älskat och förlorat än att inte ha älskat alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar