tisdag 9 juni 2009

Måndag

Idag fick det bli lite sovmorgon för att efter det åka ut till Verkö och hämta mitt betyg i Eng så imon ska jag sicka iväg det till som kompletringsuppgifter. Sen var det dags att beges till jobbet och jobba 15-23 ochg nu sitter jag hemma i soffan och fundera på framtiden.. Snart ska jag flytta hem, kommer vara visning av min lägenhet imon fick jag veta av hyresvärden.. Till hösten är det dax att börja plugga, kommer jag klara detta? Allt kommer förändras under så kort tid.. Men ska på ett sätt bli lite mysigt att flytta hem men man är så van vid att vara själv nu, ha ett eget kök, egen toalett osv...

Vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn
Vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen den tar slut från kyss till kyss

Vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut
Vad jag bryr mig om nu är att du ligger vaken i morgontimmen när regnet slår mot fönstret och det låter som om det går på dig

Vad jag bryr mig om nu är att du då ser det hur smutsigt livet blivit
Och vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad när alla löften klingar falskt nästa gång du lovar någon allt

Vad jag bryr mig om nu i dina armar om mig även om jag vet att jag måste glömma dig...

2 kommentarer:

  1. Visst är den texten fin, la också ut den på min blogg för en vecka sen ;)

    SvaraRadera
  2. jag tror att allt kommer bli jätte bra i slutändan:)

    SvaraRadera