måndag 15 juni 2009

helg!

Jag har verkligen inte hunnit med att uppdatera här denna helgen, men här kommer en snabb resumé
Fredagen blev det jobb 9-23 och sedan en liten utgång med Emmeli och Johanna. Blev nyktert eftersom jag hade sjukt ont i magen. Tror att det är maten på donken som min mage inte klarar.. Käkade en kyckling sallad i fredags och en chesseburgare på kvällen och efter den blev min mage kaos.. Så nu har jag bestämt för min mages bästa att inte äta några hamburgare på att bra tag...

Lördagen så ringde Daniel och väckte mig vid 9, då en medarbetare blivit sjuk och undrade om jag ville börja tidigare och ja varför inte.. Så jobbade 9.30-23, sjukt rolig kväll med bara tjejer på jobbet.. Käkade en kyckligsallad från kallskänken och en baguette, riktigt gott:) Sedan blev det hem och duscha och göra sig iordning för en liten utgång. Hade riktigt skoj ute och tro det eller ej men Linda Bentzing spelades 2ggr:) hmm kvällen blev inte som planerad men jag somnade ändå;)

Söndagen var det jobb, råkade komma 25 minuter för sent.. Så blev jobb 10.25-19.14, sedan hem och byta kläder för att köra till rödeby där Johannas mamma bjöd på grillat. Mums! hon hade gjort någon varm potatissallad, måste fråga hur man gör den. Har legat och drömt om den inatt, kommer skriva upp receptet här sen om jag får det.. när jag kom hem var klockan runt 23, och då starade jag datorn och la mig på soffan och somnade, bra Fanny!! Har börjat förstå hur mycket jag saknar syster, har ingen och ringa och redovisa vad jag ätit ingen och ringa för att käka lunch med.. Kom hem från Kreta Ida, Julia med era karlar nu!!
Jaja ska stiga upp från sängen nu och käka frukost och göra mig iordning och gå och vattna syster blommar igen... Blir jobb 17-23 idag..
Ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar