söndag 28 juni 2009

Helgen

I fredags blev det jobb 9-17 och efter det hem och göra sig iordning och åka och hämta Amanda.Haha jag hade riktigt svårt att välja kläder och provde en skjorta från när jag gick 8, hade nämligen den när jag praoade på hamnkrogen. Nu tänker ni, kom till sak nu men jag säger inget utan lägger istället upp en bild, thithi.. Sedan blev det utgång och en runda till Nivå där vi drack varsin en cider. Efter mina impuls handlingar kom vi till piraten och jag somnade gått i en mjuk säng tillslut...

Lördagen blev det jobb 8.30-17, saker krånglade på jobbet och ibland önskar man att man alltid vore medarbetare och slapp allt ansvar.. Menmen efter jobbet gick jag hem och vilade en stund sedan kom Johanna, Sandra, Julia och syster. Blev försfest hos mig och jag festade på min festis med kaktus smak.. haha som ni förstår blev det en nykter kväll för mig.. När dom andra gick ut och bara försvann så gick jag och la mig, vilket var sjukt skönt..

Idag söndag har jag jobbat 10-19 och försökt övertala alla om att spela minigolf med mig, men ingen vill.. Funderade på att gå och hyra en film men känns tråkigt när man är själv.. Så min kväll slutade med någon konstig film och framtiden på 4an, kommer väll drömma mardrömmar om detta. Handlade om framtiden och att ingen kunde bli gravid, tänk om det blir så?? tänk på alla avgaser och föroreningar och vem vet vad det kan göra med våra kroppen.. Nej fy måste få bort detta ur mitt huvud..
Syster ringde mig precis och vi pratade om att eventuellt åka till Hultsfred iår, hade varit riktigt skoj så jag hoppas.. Nej nu ska jag krypa ner i sängen och sova, imon blir det troligtvis solning med Julia och syster..
Ha det fint!!

1 kommentar: