måndag 22 juni 2009

Måndag

Idag vaknade jag kl 8.30 utav att dom håller på att bygga om rosenfeltskolan.. åh jag som skulle sovit länge sa vaknar man av sängen skakar! menmen har suttit vid datorn nu på förmiddagen och städat efter festen i lördags.. Mitt meritvärde eller vad det nu kallas har höjts efter att jag läste eng B så nu har jag 13,17.. Börjar bli riktigt nervös nu, tänk om jag inte kommer in på mitt första val eller något val? ska jag vänta ett år eller vad ska jag göra?? Nu börjar det närma sig med stora steg..

Sen måste jag bara tillägga att varför måste kärlek vara så svårt? fick ett sådan konstig känsla igår när jag skulle sova.. Vill inte skriva mer här, ni som känner mig väl kommer få veta ändå...


Nu ska jag gå en lång promenad och fundera och drömma mig bort för en kort sekund..
Man blir inte snyggare än vad man gör sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar