onsdag 10 juni 2009

Tisdag/onsdag



Igår var det tisdag och jag som skulle varit ledig men fick jobba 10-15, vilket är bra behöver massa pengar.. Sen var det att springa hem och städa innan lägenhetsvisningen vid 16.30. Hmm det gick väl bra men min hyresvärd berättade att det var 22 stycken som var intresserade och att han skulle ha visning för dom en och en tills någon sa att dom ville ha den! Hur drygt är inte det, tänk om ingen på vägen vill ha den? Då blir det 22 visningar, varför inte ha öppethus en lördag mellan 12-14 eller något?? jaja efter det var det dax att duscha och göra sig iordning för Anders student, blev lite mat och fika och sedan in mot staden igen. Johanna, Emmeli och jag tänkte vi skulle ta en titt på Nivå och PM men efter att ha tittat på HÖGST 10 personer så begav sig Emmeli hem och efterstund Johanna och jag också fast det var inte fel det heller.. Vad sägs om tacos och Vi hade ialf tur med vädret 2, hemma hos mig en natt?;) Filmen var en riktigt Fanny film och måste ses många gånger.. Johanna sov på soffan och jag hade visst hållt henne vaken hela natten, då jag har en förmåga att prata i sömnen... thithi hade bland annat skrikit "en extra chesse, tack"


Idag har jag varit på lillebrors skolavslutning och efter det bjöd far min på fika på treG.. Sen har jag tagit det lugnt idag, tog en liten runda på stan och så har jag tagit mig en timmes sömn också.. Fick ju stiga upp 8 idag plus att man får ingen bra sömn när man pratar i sömnen, huvudet blir som ett paket tuggummi.. Nej nu ska jag pysa iväg till jobbet och jobba 17-23 idag..



Ha det fint!!

1 kommentar:

  1. Vilket fint kort på bror din =) Kram mamma =)

    SvaraRadera