onsdag 17 juni 2009

Onsdag!

Nu är klockan 12.00 och jag har precis vaknat och tro det eller ej jag har inte ens lite ångest fastän hela dagen är borta.. Sprang ner i tvättstugan för 2min sedan, hoppades på att det skulle vara ledigt idag då jag inte har några kläder rena längre men nej det var givitvis upptaget.. jaja det var däremot ledigt imon, mycket konstigt på lövmarknaden.. hmm jobbar 9-17 imon sen har jag tvätttid till 21 så jag ska nog hinna tvätta det mesta men det kommer vara fullt med kläder på tork i hela lägenheten, menmen... Idag ska jag städa och sortera lite bland alla saker, vad som ska kastas, flyttas eller skänkas... Börjar närma sig min flytt nu.. Jo just det nu har vi troligtvis planerat midsommar klart, blir nog att åka till Carro i Växjö. Ska bli riktigt skoj är så längesedan man träffade henne, men det blir ju så när man flyttar ifrån varandra.. Men när man träffas brukar det inte dröja många minuter till allt var som för...
Jaja idag står även träning på schemat och det behövs vill jag lova!
Nej nu måste jag ta tag i mig själv!
Ha en kanon dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar