tisdag 16 juni 2009

Hur svårt kan det va??

Igår fick jag hoppa in tidigare och jobba, blev 15.30-23. och idag har det blivit jobb 9-17, vi har haft riktigt skoj på jobbet idag och så är det när man har sjukt roliga medarbetare:) Så ikväll har jag varit och hälsa på pappa och min lillebror, eller om man kan kalla honom lillebror längre han har blivit riktigt stor, längre än mig.. Så har jag ju glömmt att berätta om min puss på jobbet häromdagen, som många vet älskar jag barn och jag blir sådär barnslig när dom är i närheten. Så i fredags var Venhar inne på jobbet med sin son på 3år tror jag det är, hmm ialf fick jag en puss på kinden av honom så sjukt söt:)
Imon är jag ledig så är det någon som vill hitta på något med mig så är det bara att höra av sig!
Tycker förövrigt att denna låten beskriver mig sjukt bra just nu!!!
Jag kan va varm, jag kan va kall
Jag kan va allt du vill ha Hur svårt kan de va?
Jag kan va under, jag kan va över Svara mig ja eller nej, hey ey
För jag gör vad som helst Nu när jag blivit frälst Av de du sa
Mina knän sviker mig Varje gång jag ser dig Här e jag
Jag kan va din och stanna hela natten Jag kan va farlig, kan ta de varligt om du vill (Här e jag)
Se mig, hör mig, rör mig Hur svårt kan de va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar