onsdag 24 juni 2009

Tisdag

Tog i bilen ut till Långö vid halv 11 sen körde jag in till stan vid halv 2 igen och jag lovar att jag är röd i mitt ansikte, thithi har smörjt in mig med ögonkräm i ansiktet nu.. Har jag jobbat 15-23 idag, har varit riktigt skoj och det blir det när man jobbar med bra arbetskamrater:) Nu sitter jag i soffan och funderar på uppläget utav morgondagen.. Har skrivit i pärmen på jobbet att jag gärna jobbar men annars hade jag tänkt åka upp till Strömsberg med lite flytt saker och se hur det går med min bil och sola lite på altanen, ingen som är ledig och vill åka och bada/sola med mig?? Annars får jag hoppas att lillebror är hemma och dra med honom till dalsjön:) hade tänkt träna imon kväll oxå och efter det så blir det räkor och lite mys med Amanda och Johanna:)
Nu kallar sängen på mig!
Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar