torsdag 18 juni 2009

Torsdag


Idag blev det jobb 9-17 och gissa vilka som sålde bäst idag?;) thithi lite duktig känner jag mig, på lövmarknadsdagen och allt det är ju den dagen på året då är som mest att göra:) Efter det gick jag och Johanna en runda på lövmarknaden, blev strumpor och lite nogaut som vanligt så nu känns det som sommaren äntligen är här!:) Efter denna lilla runda så käkade vi en räksallad på tre G och det var riktigt gott vill jag lova. Idag kom även syster och Julia hem med sina gubbar, träffade Ida och Calle utan för Cityhallen på vägen hem eller vänta lite, hmm ida och calle nej två pepparkakor.. Själv gjorde man en riktigt dum grej igår, smörjde in mig med brun(gul) utan sol och jag lovar jag är GUL om mina händer och fötter idag, haha.. menmen fick en present utav syster en fotlänk, riktigt fin.. på bliden ser ni även hur snyggt fläckig jag är om mina fötter, men vad gör man inte för att se brun ut??? Imon är det midsommar och hur det än blir så blir det som sagt midsommar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar