söndag 7 juni 2009

ett tag sedan..

Var ett tag sedan jag skrev nu men i fredags gjorde jag en baluppsätning på salongen, var riktigt kul och blev riktigt fint:) Sedan blev det ner till donken för att jobba 14-23 som blev 24.. Var sjukt mycket att göra då alla turister kommer och käkar på donken! Men det gick bra tillslut och Johanna sov på min soffa och vi käkade jordgubbar, vindruvor och banan i mjölk.. hmm låter sjukt konstigt nu när jag skrev det men det var ialf väldigt gott:) Eftersom Johanna och jag alltid har väldigt mycket att säga till varandra så somnade vi inte förren kl blev 4 och vaknade vid halv 8 av att min mamma ringer, vi skulle åka till Helsingborg och fira att min moster fyllde 40år. Så det blev ett litet släktkalas på lördagen och när jag kom hem vid 9 tiden satt det två personer och väntade på mig hemma, så det var bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning för utgång.. Vi spelade mitt spel sanning och konsekvens där Johanna och Anders fick byta kläder och min syster friade till mig.. Så snart blir det bröllop;)! Anders visade även sin favorit ställning med hjälp av mig, haha Sedan blev det utgång och jag fastande på PM för att senare käka fylle käk på michells.. När Johanna och jag kommit hem så somnade jag ganska fort, läste en sak som jag tyckte var en riktigt bra ide och det var alkhollåsmobilen! Det måste jag fixa;)



Idag Söndag skulle jag varit ledig men blev jobb 12-18.20 utan rast, snacka om att jag var hungrig sen.. Vi har haft sjukt mycket att göra då som sagt alla turister käkar hos oss... Men det gick bra fast alla var något trötta på att jag alltid är så positiv till allt dock, haha.. Sen blev det hem och duscha och åka bort till mamma och kolla på min älskade Håkan. tackar V för den informationen. Nu sitter jag och käkar vindruvor och ska strax sova.. Ha det fint!!/div>

2 kommentarer:

  1. Vilken rolig kväll ni måste haft
    :D haha andreas läder va ju fina haha

    SvaraRadera
  2. Haha! Vilka härliga bilder! Det var riktigt skoj i lördags! Måste görasd om ganska snart tycker jag ;)

    SvaraRadera