måndag 1 juni 2009

alvedon


Idag sov jag till 10, vaknade av att solen hade värmt upp mitt rum till en "härlig" temperatur. Nej jag klagar inte, älskar att solen kommit fram och att det äntligen är sommar.. När jag klivit upp från sängen, öppnat fönstret och varit på toa så kände jag vad ont jag hade i min mage, inte mensvärks ont utan något annat. Käkade frukost och det gjorde fortfarande lika ont så det blev att käka två alvedon och ringa till jobbet när inte ens det hjälpte.. Så nu kommer ni bli chockade, detta var min första sjukanmälning på 1 och ett halvt år på donken!! Men nu när klockan är 18.30 får jag erkänna att det känns mycket bättre i min mage, var antagligen all press och jobb som jag tagit på mig sista tiden så nu har jag lovat mig själv att ta det lugnt! Ska iväg om en liten stund med Julia och syster och kolla på fotboll efter det ska jag köpa proviva till min mage. Återkommer säkert senare ikväll med fler bilder, så här ser jag ut ikväll ialf!

Ta hand om er och ta det lugnt för det behöver man ibland!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar