torsdag 4 juni 2009

utgång!!



gårdagen började med att klippa Anders och färga håret på syster yster. Så hade syster köpt kanelbullar på systrana Lindqvist, gud vad goda dom är.. Så det blev en liten fika innan vi gjorde stan osäkert, blev fika på tre G igen. Blev bakad potatis med skinka, rödlök och keso jag blir hungrig bara jag tänker på det;) Sen blev det jobbet och jobba 17-23 och eftersom johanna kom hem blev det även en utgång. Blev förfest hos mig med Johanna, emmelie,Daniel, anders och erik! Vet faktiskt inte hur många ggr Linda Bentzing spelades igår eller hur många lappar som skrev men jag vet att jag hade sjukt kul! Lyckades övertala DJn att jag fick prata i mikrofonen, thithi.. Sen slutade kvällen som jag hade velat att alla kvällar hade gjort men det är inte lätt när det är svårt... Har försökt alla tom raderat ditt nr...


Idag har jag jobbat och vilat, imon ska jag göra en baluppsätning på jobbet, är faktiskt lite nervös men det kommer gå bra:) Det är troligtvis det sista som görs på salongen av Fanny Bengtsson... Börjar bli hungrig nu, är sugen på kebab åh funderar stark på att köpa en.. Baddräkten är som sagt inne i år igen;)


Man blir inte snyggare än vad man gör sig!

1 kommentar:

  1. Gud så god den cidern såg ut som johanna har! Mm, kanelbullarna var inte dumma dom heller... =)

    SvaraRadera