torsdag 25 juni 2009

Ons/tors

Igår blev det att ta en snabb dusch efter gympan för efter det kom Johanna och Amanda, det blev räkor med lite tilltugg, mums.. Sedan begav vi oss till Cityhallen och köpta lite gott för kvällen och hyrde en film på biljardecafet. Filmen var bra ända fram till slutet då den inte slutade som jag ville.. Efter filmen blev det lite snabb sminkning och fixning utav håret för mig och johanna för att efter det bege oss till Nivå och dricka en cola. Efter en stund ger Amanda upp och kör hemma men Johannna och jag stannar och vi halv 2 beger vi oss ner till Piraten. Det var väldigt tomt på folk men vi fick sällskap av fyra killar, trevligt.. Men jag hade hellre sett att det var du, jag hatar mig själv för att jag bry mig om dig när du inte ens kan säga hej!!!

Åh blir så trött på mig själv, att du hade linne igår ska jag försöka tänka på så fort jag tänker på dig eftersom det är något jag inte tycker är alls snyggt på en kille.. precis som det skulle bota mig, haha...

Idag torsdag har jag jobbat 9-17 och efter det var det ut till friskis och gympa. Jag kan säga att det var sjukt jobbigt att duscha efter gympan idag eftersom jag är väldigt bränd på mage och rygg, så fick ha det kallaste vattnet som gick och duscha väldigt fort.. Sedan har jag varit ute på en liten promenad ikväll, det är så mysigt att ut och gå på kvällen nu när det är så härlig väder nästan som utomlands värme:) Nu har jag precis käkat jordgubbar och mjölk och ska strax krypa ner i sängen och fortsätta med min bok..
härligt röd!!

Ha det fint och sola lungt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar