söndag 31 maj 2009

Lördag

Idag har inte hänt något som är värt att säga egentligen. Jobbat 8.30-23 var rätt roligt ikväll när det kom upp en ruta på datorn "Fanny har varit in stämplad 13,5h kan detta verkligen stämma?"
Jag är sugen på att gå ut och festa ikväll men har ingen att gå ut med, jag menar hur kul är det att gå ut själv?? värsta mobbningsoffret typ... Jaja Johanna kommer på onsdag och då blir det andra bullar!!
Jo just det måste berätta att jag blev lite irriterad när jag kollade i schema pärmen för näst/nästa vecka då jag typ är ledig varje dag, så e det någon som vill hitta på något med mig då är det bara att höra av sig!
Jaja är väll dax att krypa ner i sängen nu så man kommer i tid till jobbet imon!
Sov gott om ni inte redan gör det eller dom flesta är väll på bar tömning på playbar ikväll?
Ha det fint ialf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar