söndag 24 maj 2009

lycklig

Har precis läst blondinbellas blogg hon hade skrivit en lista på saker som gör henne glad, jag gillade den iden och tänker därför göra samma sak...

*Umgås med min syster, jag har alltid sett upp till dig...
*Jag älskar att gå ut och äta på någon fin restaurang med trevligt sällskap (som många vet älskar jag mat)
*Umgås med mina vänner, känner att jag inte behöver skriva ut namn för ni vet vilka ni är och ni betyder guld för mig...
*Träna, visst ibland kan det vara riktigt tungt att ta sig till friskis men känslan efteråt är underbar..
*Snoka, tycker om att läsa andras bloggar kolla facebook och skriva min egen blogg förstås..
*Jobba, funderade på om det skulle vara med på min lista men vad skulle jag gjort alla timmar på ett dygn utan mitt jobb?? vi har dessutom rätt skoj när vi jobbar:)
*Promenader..
*Dofter, finns det något bättre än doften utav rosor/nybakat bröd/ ny tvättat hår osv...
*Min familj
*Min telefon, skulle aldrig klara mig utan Johannas och mina samtal jag vet att jag kan säga allt till dig...

Listan kan göras riktigt lång men här är ett utdrag, så när ni vill göra mig glad så vet ni vad ni ska titta;)

1 kommentar:

  1. Min lista börjar mä er 3 barn =) kramar från mamma älskar dig =)

    SvaraRadera