tisdag 12 maj 2009

inte bra

Jag har inte fått någon respons alls från min eng lärare under mina 2 veckor så idag tog jag saken i egna händer och ringde till henne men det visade sig att hon var sjukskriven och att ingen vikarie hade hittads... Inte bra alls men hon jag pratade med lovade att hon skulle titta på mina uppgifter imon... Sedan har syster och jag varit ute på promenad idag, blev fika på treG.. Nu sitter jag och laddar för att jobba och kämpar med mitt pluggande...

Tycker faktiskt lite synd om min fot, etersom det fortfarnde gör ont sen i Lördags så jag lägger upp en bild på min fot, som den ser ut idag och hoppas någon tycker lite synd om mig ialf...

2 kommentarer:

  1. Aj aj aj! Vilken idiot bruden med klackaskorna måste vart, hoppas hon får en stilett i foten nu till helgen! Ser ut att göra djävulskt ont!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker synd om dig =)

    SvaraRadera