torsdag 21 maj 2009

härlig dag



vaknade vid 11-tiden, sjukt skönt att få sova ut, jag behöver verkligen det:) Sen har jag packat ihop lite lådor och kört upp till Strömsberg där jag befinner mig nu:) Är faktiskt riktigt mysigt att komma hem.. Nu sitter jag i Pappas ny inköpta hammock med datorn knäet och försöker skriva en bokrecension till eng.. Pappa har börjat med maten, blir grillat för första gången för mig i år, det kurrar i min mage vill jag lova.. thithi tänkte jag skulle lägga upp en bild på mitt gamla/nya rum;) Jo just det hittade en gammal bok med "dikter" som jag skrivit, skrattade lite åt denna..
Att vakna på morgonen är lycka..
Att somna på kvällen är som att förlora medvetandet, man vet varken vad man säger eller gör..
Att vara kär är ungefär som att sova med myror i brallan....
thithi...
Ha det fint!!

3 kommentarer:

  1. ha ha, och min gamla säng i ditt gamla rum =)

    SvaraRadera
  2. fast jag hade den sängen innan jag flyttade oxå.. thithi

    SvaraRadera
  3. Du kan de de där mä dikter skulle vilja läsa den boken / kramar mamma

    SvaraRadera