söndag 24 maj 2009

Lördag/söndag

Igår blev det jobb på förmiddagen för att efter det gå hem och duscha och göra sig iordning för sexparty hemma hos Julia.. Det en riktig tjej fest, var bara en liten kille där Elias.. Julia bjöd på exotiskplanka, mums:) Senare blev det även en klippning, haha min första och sista klippning med lite alkohol i blodet... Kvällen avslutades med falafel på redlight efter att ha dansat till 3 på piraten med Linda Bentzings låt i mina öron, kan det bli bättre?? Tack för denna kväll!!¨

Idag söndag har jag sovit länge och suttit ute i solen och pluggat eng, funderar faktiskt på att ge upp eng nu... Säg inte, du klara det Fanny, för jag gör faktiskt inte det!! Då hade jag behövt mer tid...

1 kommentar:

  1. E bara du som kan avgöra de och jag älskar dig och tycker du e så duktig hur du än gör / kram mamma =)

    SvaraRadera