måndag 11 maj 2009

blev två inlägg idag!!

eftersom alla har sina "problem" just nu hade jag tänkt dra ett roligt minne som jag kom och tänka på idag.. Jag och min bardoms vän therese har alltid gjort helt galna saker ihop och detta är inget undantag. detta hände för ungefär ett år sedan då vi bestämde oss för att ta en tripp till börjes i tingsryd, det var lite halvdant väder och min spolarvätska i bilen var slut och efter ha kört en bra bit och alla bilar har skvätt på min framruta kom jag på en sak som jag sett på film.. Jag ber thessan att leta fram min ramlösa i väskan och det fanns en liten skvätt kvar i flaskan så jag vevar ner rutan och säger högt och tydligt "det här har jag sett på tvn" jag skakar till flaskan och vips så kör jag ikapp vattnet och får hälften på handen och rutan är precis lika torr och smutsig, jag tittar på thessan och hon skrattar som aldrig förr... Det helar slutar med att jag får stanna vi vägkanten för och skratta tills jag gråter och när bilen står stilla hälla vatten på rutan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar