onsdag 13 maj 2009

hemma från jobbet..

Nu e man hemma från jobbet kl 00.20 och jag kan inte somna, eller jag har iförsej inte försökt men jag är inte trött ialf... tänkte jag skulle skriva om lite ilandsproblem, jag och Emmeli har ett vad, som går ut på att ingen får käka något onyttigt på jobbet, har ungefär gått 1 1/2 vecka nu men vi ska hålla det i en månad..
Var inne och läste på en killes blogg från Göteborg http://dennism.se/index.html och när man läser hans blogg inser man att det är tur att man har sina extra kilon, tänk om det skulle bli krig, då skulle minsann inte han överleva länga;) han hade ialf haft en frågestund där han anser att man som 176cm lång ska väga 55kg?? tycker ni att detta är normalt??
"Vad anser du är ett idealiskt BMI?- Mellan 17-18.
Hur högt bmi har man om man är 176 cm lång och väger 55 kg?- Fina 17,75."
Han skriver även att han tycker att blondinbella är tjock!! helt sjukt...

Jaja tänkte krypa ner i sängen och sova nu!!
Ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar