torsdag 28 maj 2009

Vilken härlig dag!!


Vilken härlig dag!! idag har jag varit hel ledig, dagen började men sovmorgon till 11 för att efter det sätta sig med eng. Sen har jag tvättat och varit och tränat och handlat.. herregud vad jag hunnit med mycket idag:) Skönt att handla oxå, hade slut på allt hemma.. Så när jag hade fyllt min korg proppfull och ställer mig kassan kommer det en kille och ställer sig bakom med ett 10pack billyspanpizza(eller hur det nu stavas) tyckte lite synd om honom+ att han var rätt snygg så frågade om han vill gå före mig, men han tackade så mycket och sa nej tack och att han inte hade någon brådska ut i regnet.. Kan inte sluta tänka på den där killen, kändes som något mer skulle sägas:P menmen köpte ett jätte gott te willys egna örtte äpple och tranbär, så efter gympan blev det te och knäckebröd med keso, banan och kanel...


Så nu är det dags att krypa ner i sängen!

Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar