söndag 17 maj 2009

ändrat

Nu har jag ändrat om min blogg lite, känns lite konstigt men tror det blir lite bättre.. Vad tycker du som läser? Alltid roligt och höra din åsikt, ska det ändras tebax??

Kan berätta att min lägenhet ligger på blocket nu, känns som att det händer så mycket i mitt liv att jag knappt hänger med...
Att man ena sekunden är kanon för någon och andra inte är värd något alls, men det är väl meningen att livet att det ska vara oförsägbart...

Längtar redan till nästa helg då jag är ledig och det blir sexparty och vin hemma hos Julia!!
Ska krypa ner i sängen nu så jag är laddad för plugg imon!
ha det fint!

3 kommentarer:

  1. Klart du e värd mycke......e ju en av mina döttrar Kramar Mamma =)

    SvaraRadera
  2. Tjusig blogg! Maten från mirage såg ju sjukt god ut! Mmm, mkt bra restaurang! God cappuccino har dom med =)

    SvaraRadera
  3. Är det inte lite mkt JW stuk på den nu? med rosa också. / A

    SvaraRadera