torsdag 14 maj 2009

minns du??

Minns ni bonde söker fru, såg att det skulle visa våra nya bönder på tvn imon.. Måste jag försöka titta på, det är riktigt roligt faktiskt.. Hursomhelst förra året slutade det med att Emma och magnus gifte sig, bröllopet var som en saga och Emma sjöng en sång till Magnus som var otroligt vacker. Varje gång jag hör denna låt blir mina ögon tårfyllda, tycker att alla ska ta sig tiden att lyssna på denna låt!! http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA&feature=related
Om jag någongång kommer gifta mig så vill jag att denna låt ska sjungas, glöm inte att jag säger OM nu...

Jaja ska krypa ner i sängen nu!
Sov gott!!

2 kommentarer:

  1. Tack. :) Nej jag är inte så hisklans nervös faktiskt. Men det läskigaste är, att jag antar att vi inte kommer förstå att vi ska bli föräldrar förens om några månader. Det känns som om vi bäddat för en bebis som kommer om några år liksom. ;) Allt är bra med dig annars?

    SvaraRadera
  2. Ok om =) och tack för en trevlig middag i dag / kramar mamma =)

    SvaraRadera