onsdag 27 maj 2009

Måndag/Tisdag

I måndags övertalade Johanna mig att inte ge upp med eng eftersom slut provet är på fredag, skulle jag få ig på det har jag ju ialf gjort ett försök.. Så jag skrev ihop en bokrecension och mailade in skiten.. Efter det blev det att gå till jobbet och jobba kväll..





Idag har jag pluggat lite eng och gått en runda på stan med syster då det blev lite inköp på stan oxå. Bland annat en pincet, klänning och fjärilar till håret..


Sen gick vi och käkade glass på glaciären blev lion och hallonsorbet, mums:) Vi satt i solen och käkade och precis innan vi skulle börja äta sa jag till syster att jag måste ta kort till min blogg, sagt och gjort men eftersom solen var i ögonen såg jag inte någonting så det blev två kort tagna. Och som Ida sa det viktigaste är ju att glassarna är med på båda.. hmm jag lyckades inte ens med det, jaja blev ju bra ändå, thithi:)
Så har man jobbat ikväll 16-23 och imon blir det långpass 11,30-23.. Så nu väntar sängen!


Ha det fint!!

1 kommentar:

  1. Ha ha, blev ju som jag sa. glass-skeden kom ju med iaf ha ha! så god den glassen var... =)

    SvaraRadera