måndag 4 maj 2009

så är det..

I torsdags var det valborg och det blev jobb 12-21.40 sen hem och skynda sig med att duscha och göra sig iordning för sen kom syster, Julia och emmeli. Mycket trevligt, vi spelade sanning och konsekvens för att senare hamna på nivå där jag tillbringade hela kvällen för att framåt 4-5 somna som en klubbad säl...


Fredags morgonen skulle jag vara på jobbet och fixa lite saker. Efter det kom Emmeli och vi käkade frukost på tre G, vilken lyx:) Så kom Johanna hem och vi solade på stumholmen. Efter det var det hem och plugga för ett somna med datorn framför mig i soffan..


Lördagen blev det jobb 8,30-17, och sen hem och ta det lungt.. Det blev faktiskt ingen utgång denna lördag.. Men jag har hört att dom spelade Linda Bentzing för fanny på piraten, konstigt när jag inte ens var där men roligt...


Söndagen blev det jobb igen 10-19 sen hem och plugga, upptäckte att jag skulle skrivit ett brev om mig själv på eng som skulle varit hos min lärare i fredags, ojoj skrev ihop det på kvällen och så har Johanna fått läsa det idag och nu är det iväg skickat till min lärare.. hoppas det går bra:)


Idag är man ledig och har massa saker som måste fixas... Menmen ska ialf iväg och träna ikväll, måste få min bil fixade så den kan besiktas.


Om du vill ha mig nu kan du få mig så lätt...

1 kommentar:

  1. Hehe ja torsdagen blev lite underlig, men otroligt rolig som vanligt ;) har hört talas om en riktig dunderkväll på lördag ;) Vad är det för bloggar li och johanna har? :P

    SvaraRadera