onsdag 29 april 2009

pluggplugg

Jag kommer bli bäst på engelska efter det här;) tog en liten paus pluggandet och kollade runt på datorn och hittade det här!
Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan
Du kan läsa sms från personen om och om igen
Du känner dig ibland lite osäker när du är med honom/henne
Bara av att höra hans/hennes namn ler du
Du kan sakna personen, fast ni precis har träffats
Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen
När ni är med massa andra, fokuserar du bara på den personen
Du älskar att känna personens lukt
Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på...
Tyckte det var lite gulligt och jag tror att alla som läst detta tänker på någon ialf...
Ska fortsätta i mitt plugg nu för att gå och jobba om en stund...
Ha det fint!!

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du hör av min sen i dag ....Kramar mamma =)

    SvaraRadera
  2. kämpa på med enegelskan syster yster =) kram

    SvaraRadera
  3. mmmm... Ben o Jerry e goaste glassen. Fast på tok för dyr. Hur har du det annars? Själv har jag njutit av det härliga vädret. Hoppas det inte blir borta för länge nu när det drar in en kallfront. Stor Kram från Ida

    SvaraRadera