måndag 20 april 2009

Nu var det ett tag sedan jag skrev och det som hänt är att på fredagen blev det jobb 9-23, lördag jobb 15-23 efter det blev det även utgång. Blev emmeli, syster, Julia och Anders på förfest hos mig, vi spelade mitt nya spel sanning och konsekvens och det var riktigt roligt :) Sen det blev det piraten för hela slanten fram till 3, jag hade verkligen jätte roligt! Tack alla för en kanon kväll!!

Söndagen blev det jobb 10-19 och efter det blev det soffan där jag även somnade, vilket har börjat bli en ful vana men det är riktigt skönt att somna till tv..

Idag vaknade jag av att jobbet ringde så det blev att jobb 11-17, vilket jag verkligen behöver nu när jag ska spara till min restskatt... Sen har jag varit på dansgympa ikväll, var rätt tungt idag men skönt nu när det är gjort.. Så nu sitter jag och kollar på tvn och kollar runt på lägenheter på datorn i Växjö..


Glöm inte bort att le mot omvärlden någon kanske behöver just ditt lende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar