tisdag 7 april 2009

Tisdag

Idag vaknar jag kl 9,00 utav att min klocka ringer, sjukt trött tar jag mig upp ur sängen och drar på mig kläder för att skynda mig ner till Aspö färjan för att möta mamma och ta båten 9,30.. Men när jag kommer ner finns det ingen båt?? mamma hade kollat fel i tabellen så nästa båt gick 10,30, skit oxå.. menmen då han vi köpa frallor att ta med till ön:) Blev lite solning men det blåste en hel del, måste få lite färg snart.. Jag har börjat läsa en ny bok nu, pamela Anderssons bok. Den verkar faktiskt bra lite mycket namn men jag ska inte klaga...

Sen blev det att ta båten 14,00 in till stan igen för att jobba 15-23.. Längtar redan till på fredag då det blir fest och kanske lite grillning.. (jag ska se vad jag har i frysen, thithi) Om det är någon mer som är sugen är det bara att säga till!!

Ska krypa ner i sängen för att sova nu!
ha det fint!

1 kommentar:

  1. Förlåt trode den gick då ......Kramar mamma =)

    SvaraRadera