tisdag 14 april 2009

Tisdag


Jaha nu var påsken över, hoppas alla har haft det kanon!!
Idag har jag varit ledig. Har anmält mig till en eng B kurs, så snart är man igång med studierna:)

Sen har jag varit och käkat dagens med mamma, pappa och syster, det var riktigt gott..

På eftermiddagen blev det tvättstugan, och städa lite i lägenheten. Nu ikväll har jag varit och tränat, ett riktigt hårt träningspass kan jämnföras med spagetti.. Precis efter gympan är man som en ny kokt spagetti, helt skakig och dagen efter är man okokt, helt orörlig typ;) Stakars er som läser det här, haha..
Jaja ska krypa ner i sängen snart, är helt fast i min nya bok:)
Ha det fint!

2 kommentarer:

  1. Ha en fin dag syns i kväll / kramar mamma =)

    SvaraRadera
  2. Ja det är ett superfint namn. :)
    Nej tyvärr. :( men du jobbar väl på lördagkväll? ^^ För isf kan du bli glad då. ;)

    SvaraRadera