onsdag 8 april 2009

Onsdag

Jobbat 9-23 idag. Först 9-18 på salongen sen 18-23 på donken, så man är lite sliten nu.. Men det kan behövas nu när man ska betala tebax massa restskatt.. Johanna kom in på jobbet idag och stod och väntade på mig i en halv timme innan jag kom, det är <3
Jobbade med Emmeli ikväll och vi har värsta iden för fredagen, så vill ni hitta oss ute får ni leta efter fjädrar;) Ni som inte ska ut, lovar jag att ta kort och lägga upp här på lördag:P
Måste berätta att en kund blev lite fundersam när jag berättade att jag skulle sluta idag, hon har ju gått hos mig sen jag var praktik elev, så det känns lite lustig måste jag erkänna.. Men jag vill verkligen läsa vidare, tror inte jag har skrivit här på bloggen vad jag ska läsa till men det är förskolelärare ialf:) Om jag kommer in vill säga..
jaja ska krypa ner i sängen och sova nu..
Sussa gott!!

1 kommentar:

  1. Håller tummen för dig =) Älskar dig kramar mamma

    SvaraRadera