söndag 12 april 2009

Idag sov jag till 12. Riktigt skönt käkade kokt ägg till frukost, så det blev en riktig påsk frukost..

Igår var det lördag och jag minns inte sist jag satt hemma en lördag kväll helt själv men det var rätt skönt, somnade på soffan framför tvn... Tror faktiskt att jag ska försöka mig på ett försök på en festfri månad... Jag lovar inget men jag ska försöka ialf..

Har ialf varit ute på Aspö idag med syster och mamma, var riktigt varmt och skönt i solen och vi käkade jordgubbar:) Syster tog även bort min stygn idag och sa att det såg jättefint ut, vilket var skönt.. Fick även svar angående mitt födelsemärke och det var ingen fara, bara ett vanligt födelsemärke.. Vilket känns riktigt skönt, så nu slipper jag fundera över det mera..

Kan berätta att det är lite torka på bilder pågrund utav att mitt minne inte vill som jag, hittar nämligen inte laddaren till min kamera... Men tänkte slänga upp en bild ifrån när jag och Anders var och hälsade på Johanna och Crille i Lund, denna bilden är tagen utav en vimmelfotograf på ett uteställa i Lund...

Jaja ska se vad som visas på tvn nu, hoppas på fint väder imon:)

Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar