måndag 6 april 2009

lördag/söndag/Måndag

Lördagen blev det utgång med Anders, vi satt hemma hos mig och förfestade lite för att senare gå till piraten. Träffade Julia ute, annars var det inte så jätte mycket folk man kände men det var trevligt ändå..

Söndagen blev det jobb hela dagen. På kvällen blev det film och fotbad:)

Idag måndag har jag jobbat kväll, har varit i köket ikväll och det är faktiskt riktigt roligt har jag kommit på:) Eftersom Mubben tyvärr har slutat på jobbet:( har jag ialf tagit över hans keps, så nu kan man säga att jag är nya mubben;)
Pratade även med vuxenutbildningar idag, kommer förhoppningsvis kunna börja läsa engelska B på distans redan i slutet på April. Vilket känns riktigt bra, känner att det riktigt roligt med alla nya saker i mitt liv... Var med syster på biblioteket och kopierade mina betyg idag, önskar att dom vore bättre och fler så jag hade vetat att jag kom in utan att behöva läsa något mer... Räknade ut mina poäng eller vad man nu säger dom är ialf 13,1...
Du finns i mina tankar...

Dagen tanke "Förändringar behöver inte alltid vara dåliga"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar