torsdag 9 april 2009

torsdag

Riktigt skön dag, jobb 9-14. Sen har jag varit ute på friskis gympat..Måste berätta en sjuk grej, efter gympan säger ledaren, nemen titta påskharen har varit här. Hon tar fram ett påskägg med godis som man fick gå fram med sina svettiga händer och ta ifrån om man ville.. Som ni förstår gjorde jag inte det, var riktigt snuskigt tycker jag fast jag är en godis älskare... Så jag hoppas på att jag kommer få ett eget påskägg till helgen:)

Fick en riktigt konstig fråga från en kund idag "har många barn har du", ser jag så gammal ut?? Började få lite ångest men kan ju leva på att jag fick åka på barn biljett till Lund för bara någon vecka sedan och så mycket kan jag ju inte åldras...

Ha en trevlig påsk!!

1 kommentar:

  1. Haha. trodde du satt hemma med 5 ungar och en hund ;) / A

    SvaraRadera