torsdag 2 april 2009

onsdag/torsdag

onsdag! jobb 14-17 för att senare gå och prata med min chef på salongen.. Kan berätta jag kommer sluta jobba som frisör vilket kanske kommer som en liten chock men det känns bra, känner att jag inte få ut något utav det.. Så det är ett beslut som jag tagit.. Så från 1maj kommer jag bara att finnas på mcdonalds.. Ska berätta att mina planer är att plugga vidare men då vissa ämnen saknas måste dessa läsas på komvux först.. Så det känns riktigt bra faktiskt:)

När jag kom hem blev jag riktigt lycklig, men jag antar att jag inte vet hur länge denna lyckan kommer hålla i sig..
På kvällen blev det utgång med emmeli,Frida och anders. Måste erkänna att det är första gången jag är ute en onsdag och det var inte mycket folk alls, men med trevligt sällskap blir det alltid roligt:)

torsdag! Idag har jag sovit riktigt länge för att senare åka ut till mamma på Aspö, vilket fint väder det har varit idag:) satt i solen och läste ut min bok som var riktigt bra "babbeldrottningen", känns lite tråkigt att den är slut bara men jag får börja på en ny bok ikväll:) Sen har jag varit och handlat, färska jordgubbar och det var riktigt gott vill jag lova.. Nu sitter jag här framför tv och önskar att du vore här...

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar