måndag 13 april 2009

Måndag



Idag hade jag tänkt åka ut till Aspö och solat men det blev lite ändrade planer så var och tränade vi 12. step 2 och det var roligt men svårt att komma ihåg allt, man behöver nog gå ett par ggr för att kunna alla steg..


Sen har jag städat en del hemma, ska ha tupperware party på onsdag så e det någon som är sugen på att komma är det bara att säga till:)


Vid 4 tiden ringde mamma och frågade om jag ville med till pappa och äta, anka stog menyn.. Inget jag kan rekommendera, men det var helt okej.. Det är kul att ha testat ialf.. Har även hittat min laddare till kameran, så nu blir det kort igen.. Här har ni ett kort på min mamma vid middagen ikväll, tycker det blev ett jätte fint kort:)

1 kommentar:

  1. Vilken fotograf du e =) Hoppas de går bra i dag / Kramar mamma

    SvaraRadera