tisdag 21 april 2009

Tisdag

Idag vaknar jag 9.25 utav att jobbet ringer och frågar var jag är, och jag svara hemma:P var helt säker på att jag skulle jobbat kväll men icke, det var visst dag.. Så det blev att skynda sig som bara den och stämplade in 9.45, 20minter är inte dåligt vill jag påstå.. Sen har jag jobbat till 18 och efter det var jag ute på cirkelfys på friskis, sjukt jobbigt men skönt nu.. Så imon kommer man vara som en klubbad säl;) På måndag nästa vecka börjar jag läsa eng B och jag vill ha mina böcker nu så jag kan börja läsa och förbereda mig..

"Jag har försökt tänka bort dig på alla sätt"

Längtar till sommaren nu, hoppas på en "rhodos resa i repris:)" (eller turkiet) Vad säger Johanna om det? thithi... Tycker föröverigt att den bilden är sjukt snygg på mig och Världens bästa Johanna<3

2 kommentarer:

  1. Synd att man inte kan hålla med ;) / A

    SvaraRadera
  2. Tack vännen :) det hade varit något tycker jag! Från världens ästa Johanna till världens bästa Fanny ;)

    SvaraRadera