tisdag 28 april 2009

ojoj

Var ett tag sedan jag skrev nu, har t.o.m fått lite kommentarer om detta vilket är roligt för då vet man att det finns dom som gillar att läsa min blogg:) För att lite snabbt berätta vad som hänt börjar vi med fredagen då syster och jag jagade mina eng böcker, hade fått reda på att dom hamnat fel och fanns på frukthuset så vi tog bilen ditt men när vi väl kom fram så hade posten hämtat dom och efter ett samtal med posten hade dom hamnat på hemköp.. hmm lite smått arg som jag kan bli får sådana "små" saker åkte vi in till hemköp där böckerna faktiskt låg, detta firades med lunch på stan, sedan blev det jobb 13-23..

Lördagen hade jag hand om ansiktmålningen på donken och det var riktigt kul.. Det som målades var monster, katter osv.. Kan säga att jag fortfarande är grön på mina fingrar, men det var värt det:) Sedan blev det hem får att vila lite och på kvällen gå ut en runda med Emmeli, blev förfest hos mig för att senare gå till piraten.. Måste erkänna att jag börjar fundera på att önska någon annan låt än Linda Bentzings nästa gång jag är ute;) men jag lovar inget, denna helgen var det något nytt ialf då den spelades för Emmeli;) Hade riktigt kul på piraten ialf, så tack för denna kväll:)



Söndagen blev det att börja med min eng, fy var mycket svårare än jag trodde men jag har lovat mig själv att göra så gott jag kan och hoppas verkligen på att det räcker till ett g ialf.. Vill verkligen komma in på skolan till hösten.. Måste tacka syster pojkvän Calle som hjälpt mig med min dator oxå:)

Idag Måndag steg jag upp kl 8 och satte mig vid datorn och började plugga, inte dåligt vill jag påstå.. Sen var det möte på jobbet 10-11 och efter det gick jag,syster och julia på stan för att fixa massa saker.. Jag köpte en bok på eng som ska läsas och så blev det en bikini, det var verkligen hemskt att stå framför spegeln i bikini.. Så nu e det slut på allt onödigt ätande så jag inte behöver köpa en baddräkt inför beach 09 haha.. Sen blev det ner till jobbet för att jobba mellan 15-23 och nu sitter jag här framför datorn och inser att det snart är dax att krypa ner i sängen och sova.. Kan berätta att ons,tor denna veckan är sista dagarna som jag jobbar som frisör vilket känns sjukt konstigt det är ändå är två år jag jobbat där och fem år som jag varit där om man räknar med apun, men jag skulle ha någon baluppsättning i juni så jag kommer inte lämna stället helt ialf..
jaja ska krypa ner i sängen nu!
ha det fint!!

1 kommentar:

  1. Vet du kommer att klara Eng (du e så envis fattar inte vad de kommer i från =) ) ....Kramar mamma =)

    SvaraRadera