tisdag 28 april 2009

mums

Idag ringde min klocka 7.30 och jag satte mig vid datorn och började med englskan. Sen har jag jobbat, kom in en kund på salongen idag som sökte Fanny och när jag kom fram till kassan berättade hon att hon blivit rekommenderad mig och hon vill ha en tid.. Jag fick berätta att morgondagen var min sista dag och att om hon vill kunde jag fixa en tid till henne imon.. känns så konstigt att det är så många som blir så besvikna när jag ska sluta, trodde inte att det skulle kännas så här mycket.. Efter jobbet var jag inne på cityhallen och skulle köpa till frukt, mjölk osv, när jag gick förbi frysskåpet med ben och jerry glass så köpte jag ett paket. Trodde aldrig jag skulle göra det men efter allt prat måste man testa och ja det var riktigt gott:) hmm får väll börja fundera på baddräkt snart:P Sen har jag varit på friskis ikväll, cirkelfys.. Träffade en utav mina kunder på friskis som hade ringt efter en tid men eftersom jag skulle sluta så blev det ingen tid.. Han tyckte det var synd men önskade mig lycka till..

Jaja ska läsa lite eng nu och krypa ner i sängen sen..

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar