lördag 11 april 2009

fredag/lördag

Fredags var jag helt ledig, sjukt skönt.. Syster och jag åkte och tränade på förmiddagen för att efter det träffa Julia och käka varsin glass på glaciären Det var premiären i år och det blev hela tre kulor, blåbär, marängswiss och svartvinbär och den bäste var svartvinbär helt klart:)

Efter glassen bar det hem för att duscha och byta om inför kvällen, blev påskfin med fjädrar i håret och allt.. Sen bjöd Julia på mat, laxfjärilar och pasta det var riktigt gott måste jag säga:) När vi käkat klart ringde Daniel och frågade om vi skulle åka och säga hej då till Mubeen som idag lämnar Sverige och flyttar hem till Indien, vilket jag givetvis ville göra.. Så Daniel kom och hämtade mig och så åkte vi ut till Mubeen, kommer sakna honom riktigt mycket.. Bilden kommer i repris,menmen...

Sen blev det förfest hemma hos mig med Emmeli och Johanna för att senare besöka stadens krogar, var inte alls mycket folk på piraten så vi drog upp till playbar istället där jag blev utslängd.. Är inte så farligt som det låter, var en tjej som var uppskäftig mot mig så jag slog till henne lite lätt på armen men det kunde hon inte ta så hon skrek så jag fick gå ut så hon fick playbar för sig själv:P

Kvällen slutade på redlight med falfel, som varit riktigt efterlängtade:)


Lördagen mår man precis som man förtjänar, ligger och laddar för att gå till jobbet vid 15.00...

2 kommentarer:

  1. sicken liten tuffing till syster jag har! ska du med imorrn eller?!?! har ringt till dej men du svarar inte, men men, jag börjar jobba vid 21 iaf. kram kram!

    SvaraRadera
  2. Men Fanny då ......Får nog ta dig i örat i morgon =) Kramar mamma =)

    SvaraRadera