fredag 22 maj 2009

Fredag!!

Idag är det fredag, gud vad fort veckorna rullar på.. Var som sagt hos pappa igår och efter vi hade ätit suttit och pratat och kollat lite på tvn så var klockan visst över 12, ojoj vad tiden går fort, funderade ett tag på att sova över men dom kommer få stå ut med mig framåt augusti istället så jag körde hem.. Lägger upp lite fler kort från igår, maten och Stina:)


Idag har jag sovit till 10, fy det börjar bli en ful vana att sova länge. Men som syster brukar säga "då behövde du säkert det" menmen idag jobbar jag kväll, så ska fixa med eng nu och gå till systemet innan jag rjar vid 3..

2 kommentarer:

  1. Ja, det blir ju inte att man kommer in så ofta. Jaaa! :) Allt bra med dig annars? ^^

    SvaraRadera
  2. Just det ja! Och skolan går bra? :) Jotack som sagt, tungt och otympligt.. men det funkar. Snart är det över för det bästa i världen. :) Jotack.. tack vare medicinerna så håller det sig stabilt och det känns underbart. :)

    SvaraRadera