söndag 17 maj 2009

äntligen


äntligen söndag kväll och denna helgen är över.. Det har blivit sjukt mycket jobb fred 9-23, lör 10,45-23 sön 10-19 och städat salongen efter det..

menmen har faktiskt hunnit med lite saker fast jag jobbat, i fredags kom mamma och hämtade mig på min rast och vi gick och käkade dagens på mirage, det var sjukt gott. Jag måste säga att jag tycker det är bästa restaurangen i stan. En liten rolig sak är att servitören känner igen mig och syster för att vi är där så ofta, menmen tebax på jobbet igen kommer han och handlar mat av mig, vilket kändes riktigt konstigt..

Så på lördagen sov jag ganska länge för att vid halv 10 gå till jobbet och ha hand om ansiktsmålning, det målades spiderman och hello kitty.. Det är riktigt roligt när föräldrarna står med kamera och tar kort och tackar osv:) efter jobbet gick jag hem till Julia där de var fest, men jag var riktigt trött så när de gick in på piraten så gick jag hem och la mig..
Jo just det måste berätta att Fanny har blivit kär i Alexander, gud vad jag älskar hans låt. Sen passar Fanny och Alexander sjukt bra ihop, eller hur??
Sen måste jag erkänna att söndagen var riktigt seg, sjukt jobbigt att komma upp från sängen men efter lite te och kaffe på jobbet kändes allt mycket bättre.. Nu ligger jag som en klubbad säl i soffan, imon blir det att plugga eng så jag kommer ikapp.. Saknar dig!!!

1 kommentar:

  1. Nu e jag nyfiken vem saknar du ? / kramar och du ta de lungt / älskar dig Mamma =)

    SvaraRadera