måndag 11 maj 2009

Sol

Lördagen blev två eng prov gjorde, hoppas verkligen att det gick bra sen blev det jobb 15-23 för att efter det träffa Johanna,Li, Emmeli och Anders för en liten förfest hemma hos mig.. Det blev mitt spel sanning och konsekvens där Li friade till Johanna med en ölburk som ring... Hoppas du sparade burken johanna!!! Efter det blev det en runda till Nivå för att tillslut hamna på piraten med Johanna för att Emmeli gick hem och Li oxå, medans Anders förvann... Johanna och jag dansade till halv 3 och hade riktigt kul med Linda Bentzing;), men vi halv 3 får Fanny en klack i foten så den svullnade upp så Johanna ville åka till Akuten men jag tackar D får skjutsen hem:)

Söndagen blev det solning med mamma på Aspö för att senare gå en runda i skogen med D.. Och tillslut somna på soffan med kroppkakor i magen..

Måndagen har jag varit hos polisen och hämtat mitt pass som jag tydligen tappat på torget, men fick inte veta vem eller när det hittades.. Jaja fått det tebax ialf... Sen var det lunch på 1344 med Maria, syster julia och sist och ja minst, Elias.. Senare dök det även upp fler barnvagnar och så blev det även en glass på glaciären, mums vad gott:) Nu sitter jag här och laddar för gympan vid halv 5... Ha det fint!!

1 kommentar:

  1. mmm vad gott med glass, vill jag oxå ha!!

    SvaraRadera