onsdag 20 maj 2009

jaha



Igår var det jobb 9-17 för att efter det åka till friskis och träna..


Idag har jag varit hel ledig, sjukt skönt.. Har börjat packa ihop alla saker i lägenheten, så första lasset gick till Strömsberg idag.. Fick även låna pappas bil medans han fixar min till besiktning, så snällt av far min:) Fick ett sms av pappa precis "hoppas det gick bra hem med bilen.. vi ses imon så kan vi grilla om du vill" berättade för pappa att jag inte ätit grillat i sommar ännu.. Så nu längtar jag tills min kväll:) Jo just det rensade ju mitt skafferi och hittade blockchoklad så jag smälte den och blandade i russin, cornflaks med röda bär och vips så fick vi nästan naturgodis.. blev faktiskt riktigt gott..


Sen kan man inte blir annat än förvånad när inget blir som man tror..




menmen ta hand om dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar