måndag 4 maj 2009

deklarera


Jaha gissa vad jag gjort ikväll?? thithi kom precis på att man skulle deklarera idag, tur att jag kom på det idag ialf.. Idag har jag pluggat, varit på stan inhandlade 2 ringar, ögonskuggor, fotcreme och spetsband:)Fick även ett sms idag ifrån telenor så nu har jag fått tebax min telefon igen, måste vara ärliga och säga att jag gillade den gamla rätt mycket men det är bättre batteri på den nya så e det sådan fin färg på den(röd);) Jo just det hade ju tupperware party häromdagen så fick mina saker idag, sjukt nice:) här även varit på dansgympan ikväll..

Jaja ska väll krypa ner i sängen nu!

sov gott!!

4 kommentarer:

  1. mmm Vad ska du mä spetsen till ? Nu blev mamma nyfiken ....kramar =)

    SvaraRadera
  2. nu blev du nyfiken va?;) jag ska ha det i håret, lovar att lägga in en bild på det:) kram

    SvaraRadera
  3. fick du salladsslungan sen ändå? aha, och du köpte knivslipen med... =) kram

    SvaraRadera
  4. ooh, var kan man hitta det svarta spetsbandet? jag har letat som en tok... =)

    SvaraRadera