torsdag 7 maj 2009

japp


igår onsdag blev det jobb 10-17 för efter det gå hem och plugga och duscha för förbereda sig på utgång:) Just det vi hade en mycket givande diskussion om toapapper på jobbet, dagen ilandsproblem är att på offentliga toaletter är pappret så tunt så man får snurra det 10 varav runt handen... Tänk på det nästa gång!! utgången blev med Emmeli, Li och Emma.. Jag säger bara Li+muffins+teqila= skratta så du gråter

Vi hamnade på nivå och piraten och numera kan ni kalla mig för stockholmare;) tog ungefär en halvtimme för ett par sthlm och inse att vi inte kom därifrån, thithi..


Torsdagen blev det jobb 10-16 fick gå lite tidigare så Johanna och jag kunde göra stan osäkert, blev ett par nya träningsbyxor, fjärilar och blommor till håret:P Sen ut till Lyckeby för att käka kebab och handla på maxi och nu ska jag sätta mig med eng igen, fyfy jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna tänka mig att flytta från Sverige!! Sjukt jobbigt med något annat språk:P Jaja tack för denna lilla tripp Johanna!!


Jo just det har fått en kommentar från en anonym, vem e du? spetsbandet kommer ialf från Ajtyger(tror jag det heter) det som ligger vid nivå. Jag har köpt det på meter vara och det är fint att ha både runt midjan och i håret, 35kr kostar en meter ialf:)
Ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar